Kesihatan Manfaat minum Oxygen Water - Meningkatkan kesihatan Selular Anda Secara semulajadi

Kesihatan Manfaat minum Oxygen Water - Meningkatkan kesihatan Selular Anda Secara semulajadi

Manfaat kesihatan air minuman adalah sesuatu yang anda tidak boleh mengambil mudah kerana air semulajadi adalah sumber kesihatan dan umur panjang anda.

Tanpa air, tubuh akan berhenti berfungsi dengan betul. Air membentuk 75 peratus daripada berat badan dan seseorang tidak boleh bertahan lebih daripada beberapa hari tanpa ia. Sebagai contoh, darah anda, yang mengandungi banyak air, membawa oksigen ke semua sel-sel badan anda. Tanpa oksigen, sel-sel kecil akan mati dan badan anda hanya akan berhenti kerja.

Sel-sel badan yang terlibat dengan program genetik dan kuantiti yang mencukupi air dan oksigen. Setiap sel mesti disuburkan oleh oksigen dan air, apabila sama ada air atau oksigen yang hilang, struktur sel anda merosot.

Kemerosotan selular yang disebabkan oleh faktor-faktor persekitaran seperti pencemaran, sisa industri, radiasi dan pendedahan untuk mengesan logam - semua perkara yang kita terdedah setiap hari.

Rakyat mempunyai resipi untuk degenerasi sel apabila mereka menambah tekanan menjaga dengan tuntutan kehidupan mereka. Ini kerosakan sel radikal adalah apa yang menyebabkan penuaan. Kita lihat ini kerosakan sel radikal bebas pada kulit kita, yang menjadi kurang berdaya tahan, menyebabkan kedutan. Seperti yang kita mendapatkan lebih tua, kita mula mempunyai stamina kurang, tenaga dan tumpuan mental.

Anda boleh memikirkan badan anda sebagai api, ia benar-benar memerlukan bahan bakar seperti kayu, tetapi ia mesti mempunyai oksigen untuk meningkatkan api. Maksud saya adalah tubuh anda memerlukan banyak oksigen ke seluruh sel-sel anda, apa sahaja yang anda boleh lakukan untuk meningkatkan jumlah oksigen di dalam badan akan memberi manfaat kepada kesihatan selular anda dan melambatkan proses penuaan.

Sudah tentu, anda mahu untuk membina pertahanan imun anda dan meningkatkan kualiti kesihatan anda, bukan? Persoalannya ialah bagaimana anda mendapat oksigen yang mencukupi? Jawapan mudah adalah air minuman.

Air rasa seperti mata air semula jadi; perbezaan terbesar adalah ia datang dengan dipatenkan tenaga memajukan formula semula jadi. Ini minuman nutraseutikal membantu mengoksidasi dan menyuburkan sel-sel anda, meningkatkan tahap oksigen darah dalam badan dan otak anda, cara anda mengalami lebih stamina, tenaga, dan daya tahan secara semula jadi.

Berikut adalah senarai manfaat kesihatan tambahan tenaga memajukan formula semulajadi termasuk seperti di bawah:

# 1. Membantu meningkatkan penyerapan vitamin, mineral, asid amino, protein dan nutrien penting yang lain.
# 2. Membantu memulihkan keletihan dengan cepat.
# 3. Membantu menyokong sistem peredaran yang sihat.
# 4. Membantu menguatkan sistem imun.
# 5. Membantu meningkatkan tumpuan dan mengembalikan kecergasan mental.
# 6. Membantu meningkatkan daya ingatan dan mencegah kehilangan ingatan. # Membantu melegakan tekanan dan kebimbangan.
# 7. Menggalakkan tindak balas anti-radang dalam badan anda.

Seperti yang anda lihat, terdapat banyak manfaat kehidupan-meningkatkan air minum, tidak kira anda biasa minum air jenama lain atau air suling, anda boleh cuba minuman nutraseutikal ini dan mengalaminya dan lihat bagaimana anda akan rasa.

Jika tenaga memajukan formula semulajadi ini benar-benar berkesan untuk anda, anda boleh MENGGANTIKAN kopi, vitamin air, jus tenaga lain dan makanan tambahan kesihatan yang lain dengan minuman nutraseutikal ini tanpa perlu menukar tabiat anda.

Dilaporkan bahawa ramai orang masih dipandang ringan kepentingan air minum; anda tidak perlu menjadi salah satu daripada mereka!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar